CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER (BACKOFFICE)

Functie.
Als Customer service medewerker maak je onderdeel uit van het backoffice team dat voor onze Engelstalige klanten in Groot-Brittannië en Ierland werkt. Je hebt klantcontact per telefoon en mail en bent verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Klanten te woord staan via telefoon en email over het product, order status, aftersales vragen, etc. (Administratieve) Ondersteuning van het sales team in UK en Ierland 
  • Verwerken en versturen van orders
  • Facturatie en verwerken van betalingen

Functie-eisen.
Wij zoeken een nieuwe collega met de volgende opleidings- en ervaringsachtergrond en vaardigheden:

  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk
  • Moedertaal (Brits ) Engels en woonachtig geweest in de UK is een pre;
  • Minimaal een MBO werk- en denkniveau, administratief onderlegd en ervaring met klanten aan de telefoon;
  • Vaardig met de computer (MS Office, Exact CRM);
  • Competenties: klantgericht, flexibel, resultaatgericht, nauwkeurig en stressbestendig. 

Afdeling.
De afdeling Customer Service UK is een onderdeel van de verkoopafdeling en bestaat uit 9 medewerkers. Er heerst een gezonde teamspirit waarbij mensen elkaar helpen en samen een gemeenschappelijk doel nastreven.

Wij bieden.
Een fulltime functie (40 uur) met werktijden van 9:30 uur tot en met 18:00 uur. Goede arbeidsvoorwaarden alsmede opleidingsmogelijkheden. Werk in een enthousiast team met uitzicht op een vast contract binnen een groeiende organisatie.

Solliciteren?
Jouw sollicitatie met CV kun je richten aan:
Quooker B.V.
t.a.v. D. de Laat
vacatures@quooker.nl

 

VACATURES